.

2010-02-12 @ 01:58:14

Usch, det är tufft nu... Fast det går ändå.
Lättar upp humöret med att ev. att åka till Sthlm imorgon och drar
på rockklubb på Odenplan med Lollo. Yääs :)
Inget lär ju hända här imorgon i vilket fall. We will see.
På lördag blir det i vilket fall kalas för Carro efter jobbet! Nice, nice :)
Stannar kvar i Stockholm hela nästa vecka också. Blir lill-lördag med
underbaraste Monika innan jag drar hemåt! På fredag blir det utgång
med Ääälin, Pillan (och Suzanne?) iaf! :) Min sista dag som "stockholmare"
för en period iaf.. :P Får se om man ska dra ihop lite fölk ut.
Sen försöker jag övertala Micis att fixa barnvakt tills nästa lördag.
Hon är lite svår. Måste ju vara hos henne, tycker jag, haha! :P


Aja, vänner och fest sitter aldrig fel! :D


Peace.


Kommentarer

Postat av: Ääälin

Idaa du får inte lämna mig! Du får hälsa på ofta, min soffa är alltid ledig :)

2010-02-14 @ 21:04:58
URL: http://elindjupenstrom.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback