:)

2010-02-14 @ 14:21:48






Underbart skön helg! :)
I fredags blev det förfest med Lollo, hennes bror och hans vän.
Ölspel. Skitkul i mitt arsle, haha! Kommer aldrig tröttna i mitt alsle.
B&S blev det sen. Soft, sedan drog vi till kebaben och fixade efterfest.
Har inte garvat så mycket på läänge som vi gjorde under hela kvällen
och morgonen!
Igår, lördags, drog jag till Sthlm och jobbade mitt 3e sista pass.
Raggardusch på jobbet och på med outfiten, vidare till Solna och Carro
Anderssons födelsedagskalas!
Haha, jag var lost, trots att jag fick en personlig guid, haha! Så kul!
Kom till slut till huset, men hittade ta mej fan inte porten. Hur roligt
skapt får man bli?! Hahaha! Okej, jag var inte den enda som inte
hittade dörren ;D Kändes gött.
Hos Carro och Emil var det ett trevligt gäng där :) Folket och Carro sjöng.
Man ryser till 1000 när hon öppnar munnen. Så begåvad! :) oh!
Vidare till Limerick, Carros jobb, på rådmansgatan, eller var det nu var? 
Irländsk pub :) Vinet gick fort ner i strupen på förfesten, så kvällen blev
ung för min del. Attans skit! Trevlig kväll blev det iaf! :)
T verkade sitta i samma sits, haha! ;D
Mats ringde mig imorse, eller ja, vid 13, och lät jädrans pigg. Orka prata
med en pigg tupp? Nej. "Jag vill inte prata med dig. Du är social och jag
orkar inte med dig nu" haha, så go man kan vara när man halvsover. :P
Nähä, torka håret nu då, och dra till jobbet. Imorgon är min sista jobbdag!
Känns jätteskumt. Vad tomt det kommer att bli.


Puss på er hjärtegull! Ha en fin dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback