.

2010-03-30 @ 19:23:28

Det känns bara för bra just nu ;)
Är verkligen så glad att jag bor i Köping. iiiih.
Har fått ett mer betydelsefullare liv med många
vänner som jag har tagit upp kontakten med och har lärt
känna så många nya människor och har en vän som jag
kan sniffa på under nätterna ;) Ångrar mig inte för 5 öre
att jag flyttade till Stockholm i vilket fall! Lager med skinn på näsan,
riktigt socialt jobb och många nya vänner! Bra att få avstånd 
från Köping för att till slut känna om det är rätt eller fel, hata
eller älska. Kan tjata om det här länge ;) Jag är nöjd iaf!

På torsdag blir det introduktion på Nautilus för min del :)
Karro ska dit på måndag :) Nu kör vi!
Sedan blir det tydligen fest på kvällen :)
På lördag blir det rejält drag! Släktträff hemma hos oss. 
Brorsan, Frida och lilla Loke kommer :))
Där efter drar jag till Kim på 25årsfest! :D Bowling och
rockkväll på Hantis! Hoho :)


Ha det fint människor! ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback