:)

2010-03-01 @ 21:42:11
Skön helg och vecka med sköna vänner :) ♥

Haha, detta var läskigt. Hade bråttom idag.
Gick ut och sen in igen för att hämta ngt i köket.
Hade snö under skorna. Vipps, så blev allting svart!
Hörde bara en stort brak i huvudet. Jag stod upp och
hade så jäkla ont i huvudet. Blödde iaf inte. Jag tror jag halkade
in i dörrkarmen med huvudet för jag stod med min fot mot andra
sidan dörrkarmen. Vette sjutton om jag hade gått in och hämta det jag
skulle eller om jag var på väg dit?
Nu har värken gått över iaf! Trodde jag skulle få hjärnskakning,
för att jag var yr, sen ilade jag iväg i snöovädret.
Aja, men nu är det nog bra igen!
Tyckte det var lite kul, bara för att det är just my luck! :P


Peace

Kommentarer

Postat av: heidi

men shiiiet! :O leskit leskit..

2010-03-02 @ 22:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback