bdsk.jgkahslygkhjl

2010-03-19 @ 11:39:29
Känner mig nöjd och glad.
Jag slutar aldrig förundras över hur glad man kan bli över att
man har så fina vänner som omger en, som ger en så mycket lycka
och positiv energi.
Känns riktigt rätt att jag flyttade hem till Köping.
Bismaken för livet har avtagit mycket. Livet började om på ett
nytt kapitel IGEN :)
Nu saknar jag dock bara ett jobb, men har svalt en latmask, höhö.
Har sökt fyra jobb. Bättre än inget alls! Vi har ju konstaterat att jag
inte har tid för att jag ska fika med vänner hela dagarna. Haha. Så sant så ;)
Saknar alla vännerna i Stockholm som en tok å!!

Nähä, i kväll blir det gratis sprit i Kungsör med Micis.
Imorgon blir det Hantis, men vet inte med vem/vilka :P
Allting har en ände och korven den har två!


Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback