Hurry curry

2010-02-24 @ 22:56:55

I fredags träffade jag de underbara vännerna och drog till Ett Ställe!
Nice, nice! 
 Lördag morgon... Upp och hoppa, inte knoppa, inte vara bakis.
Packa, packa in i flyttkärran. Hem till Köping.
Förstår ej än att jag bor här och har slutat jobba.
Håller fortfarnde på att nästan ställa klockan varje gång innan jag ska
gå och lägga mig. Köping-fest hos Lowlow! Drygans trött. B&S.
Sedan blev jag förvånad när jag fick te och mysbrallor hos...
 Måndag igen.. Möte, sen drog jag iväg och bråkade med käraste 
arbetsförmedlingen igen då. Han är så Otroligt trevlig... Hum... 
Träffade Karro för "första gången" efter Australien. Underbart!!
Avslutade dagen med en jäkla hög papper. Så mycket att göra.
Igår, tisdag, så var jag ytterligare på ett annat möte. Sedan hejade
man ju lite på arbetsförmedlingen igen. Mitt andra hem sedan jag
har kommit hem känns det som.
Idag är jag paj i näsan eftersom jag har snytit ur en hel pool med snor.
Låter som att jag har druckit massa whiskey med. Gulligt!
Blev 2 h promenad med käraste Heidi och hennes hund Ella iaf! :D
Jättegött med härligt sällskap i solskenet! :)
15 min träning blev det när jag kom hem å :) Kan säga att det inte var så smart.
Är totalt körd. Får inte vara okry länge nu! Pepp, pepp, snart frisk, har jag bestämt!
Karro ska också vara med i fotbollslaget nu å! iiih går inte en dag utan tankar på
fotbollen! Vi ska köra hårt! :) Först och främst ha så kul tillsammans! :D



Nähä, natti kära vänner!




Kommentarer

Postat av: Heidi

vi ska ha så jääkla kul med fotbollen :D:D

och imorgon är det frrrrreeedaaaag! hihihi

2010-02-25 @ 12:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback