Hoho

2010-02-19 @ 00:10:34

Lill-lördag med min plutta Monika :)
Vi ringde Myran, festfixare och lite sådant är han, så
han kom och mötte upp oss vid Café Opera. Jävlar vilket drag
det var där inne! Dom hade haft någon pr-grej innan, så det
var massa folk och pumpande musik :D Fullt med engelsmän
och lite fransmän, så vi pratade på i fulla muggar :) Skitkul
att snacka engelska med roligt folk! Sedan blev vi tillfrågade
om vi ville hänga med i en limo med ett äldre gäng, men Monika
tackade nej, sen ångrade hon sig efter 5 min. haha! Blev inget
glid då, tyvärr. Skulle ha varit lite roligt att åka med en tur,haha.
Dock när vi skulle röra oss hemåt så mötte vi ett gäng från Texas.
Hahaha, så roliga, iaf han jag snackade med! Jag skulle ge han en snus,
för han måste ju testa det. "tack det är bra, jag har redan snus." Jättenöjd!
Då frågade jag vad han hade. "Tjejsnus", Catch. Jag pracka på han
min starka snus och så la han in den i underläppen. Jag höll på att avlida
av skratt! Förklarade att han skulle ha den under överläppen. 
"Jag kommer till Sverige och blir upplärd av en TJEJ om vilket snus man ska
ha och vart man ska ha den. Fyfan vad jag är låg." Hahaha! Jag tyckte det
var roligt iaf, kanske inte ni ;D
Monika sov över här och vi vaknade sent. Skönt :) Snärt-krig med handdukar
och händer. Kul att vara barn för ett tag! Haha! Skrattattacker hit och dit.
Så rolig tjej, min pingla :P
Plötsligt var klockan runt 20, så vi gick och handlade, sedan sa vi hejdå nu
innan jag flyttar :(

Imorgon blir det partaj! :) Hihi.




suddig mobilbild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback