:)

2009-12-04 @ 00:23:50
Denna dag började, ja.. Som att befinna sig i en röv!
Sen plingade Micis och sa att vi skulle till Latte och
fika :) Det var så myys! Tänk alla tusentals kronor vi brände
upp på grekiska sallader där innan jag flyttade till
Stockholm och hon var Wiggo-ledig. Varje till varannan dag.
Bra tidsfördriv och alltid lika kul :D Vi är som ett gift par
som jag alltid säger... Nu var det länge sedan vi gick dit
så det var kalasans mys, med lite julmusik i bakgrunden också.
Vi drev runt på "stan" ett bra tag som vanligt...
Sedan blev jag bjuden på god mat av mammsen, och där efter
masade jag med henne till Willys för att köpa hårfärg till mig,
så då blev det en skön promenix :)


Nu har klockan passerat 24. Nu är det fredag :D
Vi får se vad som sker, men kul blire nog som vanligt :)
På lördag drar jag mig tillbaka till Stockholm igen. Suck...
Jobb till kl. 21, sen får vi se om jag drar över till Carro Andersson
och dricker något glas vin, eller om jag kanske skulle dra ut med
några från jobbet.

Ha en underbar helg!

Natti ;)




Kommentarer

Postat av: Jenny

PÖZZ!

2009-12-06 @ 21:15:09
URL: http://jennylarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback