.

2009-12-16 @ 17:07:06
Nu sitter man här hostig IGEN. Blev ju nyss kry :( 
Igår var det ingen höjdare att jobba. Kändes som att
jag inte fick någonting gjort. Hade troligtvis feber, så 
var helt slut i kroppen och hostade sönder lungorna typ.
Jaja, det blir bra snart! Pepp, pepp! :P
Vill dock inte gå tillbaka till jobbet... Tyvärr... Usch. Varför kunde
inte konditoriet på Östermalm vara seriöst?! Skulle lätt ha tagit det
om det inte var massa smussel! Vill ha kul på min arbetsplats!
Jag saknar det. Visst, jag har verkligen kul med jobbarkompisarna, ohja,
men inte på den andra fronten. Jag vill sluta självmant, men nej, det
kan jag inte än.
Jaja, idag har jag träffat min jobbcoach för första gången.
Ska dit imorgon också och göra något.
I kväller får jag se om jag ska med på Fridays och fira Elin! :)
Orkar inte egentligen, men vi får se.

Dagarna i Köping var goa som vanligt i alla fall!  :)
Riktigt nice.
Snart kommer jag igen :D wiie.


Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback