:)

2009-12-21 @ 01:24:36

Nu ska jag sluta med att vara tidsoptimist! Kanske ett
nyårslöfte. Ska inte sluta snusa i alla fall. Kanske ska
undvika cigg som börjar bli till en liten vana. USCH!!
Jaja, nu kan jag inte sova. Ögonlocken är uppspärrade.
Stress-promenix till jobbet. Sen full fart! Pölsade hem innan
22 i hala snön med en sjukt tung kasse och ben som knappt bar.
BLÄ! Hehe, måste klaga liiite... :P

Igår kväll blev det en oväntad utgång efter jobbet. Tänkte
hyra film och mysa med mig själv, men Christian frågade om
jag skulle med till Ett ställe, men det blev partaj med saknade
Monika ist :D Vi stod på listan på Pilot fram till 23. Vi kommer
kl 23.01 och får inte gå in gratis längre. Vakten var riktigt aggresiv
när jag bara frågade snällt vad klockan var. Jävla idiot! Jag sa
att han inte behövde höja rösten och att han måste ju vara trevlig
mot gästerna. Jag blev avtänd och ville gå. Då ringer Myran och
säger att han vill ses om en stund. Vi drog till ett ställe bredvid
White room. Kostymnissar överallt. Visst, det är ju stureplan, men
man blir ju lite mörkrädd ;P Fick iaf gå in gratis tack vare festfixaren
Myran :P Bra kontakt, men han var ju riktigt trevlig iaf :)
Jag hade druckit ett glas vin hemma och var jävligt opepp, men
vi dansade och hade det trevligt :)
Såg en brud där som var med på "Mammas pojkar" som stötte
på någon. Vilken flopp det blev för alla i det programmet :P
Dom pojkarna som valde sina tjejer träffas aldrig och hörs väldigt
sällan. Lite skoj ;P
Aja, men sedan fick jag skjuts hem av Myran, så det var snällt :)
Sedan slocknade man hårt!

Snart kommer jag Köping! Jihooo! Hem!! Tisdag! Så glatt! Äntligen!
Hihi.


Hörs!


Kommentarer

Postat av: Jenny

SLUTA RÖKA!!

2009-12-21 @ 01:32:24
URL: http://jennylarsson.webblogg.se/

Postat av: Ida

Jaa, bara feströka! :P

2009-12-21 @ 01:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback