:)

2009-12-28 @ 22:44:52
Jöööpp!
Hem på tisdag kväll. Onsdagen bjöd på personalfest som Micis
jobb hade. Gratis är gott ;D Blir personalfest och gratis dricka
på onsdag med, haha! :D Jag säger inte nej.
 
Soft jul, pappa saknades DJUPT, men det gick väl bra ändå..
Ville dock att julafton skulle strykas ur almanackan detta år.
Vi åkte till minneslunden och bölade, men sen blev det bra när
vi kom till Västerås, till Marit. Där var mormor,
Marits papps (mormors lilla pojkvän :P), hennes som och bror.
Jättetrevligt! :) Bara fisk på jullunchen... BARA! Visst, det var skitgott,
men till slut vände sig magen... :P
Hem med mamma och mormor. Intog första skinkmackan med äppelmos
på, men det var också den sista för i år. Var ju för fan så full av fisk!
Sedan fick jag en impuls och tog med sköningen Jenny på midnattsmässa!
Fy fan, säger jag. Fy fan. Värsta timmen i mitt liv känns det som!
Efter 3 minuter frågade jag om vi skulle gå...

 Juldagen, efterlängtade juldagen! Den blev kanoners! Föris hos Eyla, sedan
Hotell Scheele! Kul-jul! :D
Sedan blev det snökrig och mulning med T, haha! uj uj.
Just ja, gullplutten Loke, brorsan och Frida kom på em. :D Underbart!

 I lördags skulle det ha blivit fest med Eyla och ett gäng killar, men det
sket sig. Gick till Micis och drack vin :) Sedan gick jag och höll upp hinken
i trynet på en människa. ;P Så kul, haha! ;D

Igår blev det dragspel med hela familjen Skott och farmor hos mormor
i Skinnsberg :) Mys! :) Sedan blev det film :) Changeling. Så otroligt brao!

Back in Stockholm, men återvänder till Kopenga imorgon för att fira nyår!


Tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback