٩(●•̃)۶

2009-12-30 @ 01:00:09

Ja, dagen började med mitt 2a mötet hos jobbcoachen.
Jag ville bara slå han! Jag blev så jävla arg och frustrerad
när han öppnade käften! Jävla IDIOT! När han väl öppnar
munnen och säger så kommer det något idiotiskt. Gaah!
Jaja, men det blev bra efter mötet. Shoppade lite smågrejs
innan jag skulle hoppade på tåget hem. När jag väl kom till
Köping så blev det middag med mamma, Erik, Frida och Loooke :)
Han pruttar och pratar jämt, den lille fisen :)
Sedan blev det förstås en sväng hem till Micis och Wiggo :)
Mats var där... Gick bra! Shitans! Älskar Wiggoo :D och Micis
förstås då ;P
Imorgon blir det personalfest i Kungsör då jaao. Vi måste åka
och handla inför nyårsmiddagen med :) Tortillarullar i ugn, haha :P
Vi är enkla och fattiga :P

Gott nytt om jag inte hinner skriva något mer! :)
Kom ihåg, det kommande året blir bäst! Intala er
det iaf... ;P


Nää, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback