Ewfhdskh

2009-12-19 @ 15:11:31

Innan jag drog till Elin igår, så hörde Christian av sig
så jag tog med han :) Han skulle ju åka från Tumba
och då visar det sig att det var förseningar i trafiken.
STOCKHOLM, när ska alla fatta att snö existerar här?!
Massa, massa bilolyckor, kaos i SLtrafiken... Det blir
ju som en chock för dom! Har aldrig förstått mig på Sthlm
alltså... Kommer nog aldrig göra det heller!
 Aja, till slut kom Christian så vi möttes upp på centralen
och vi hoppade på fel tåg insåg han sen, så vi hoppade
av någonstans och gick på rätt. När jag ringer Elin när vi
anlänt i Blåsut så säger hon att ingen av folket har hört
av sig, så vi, Elin och Susanne sitter och diggar för oss
själva i hennes skitfina lägenhet! :P Tillslut kommer Elina,
Carro och Alex iaf :) Jag blev la dragen, sen jävligt opepp
för utgång, så det blev inge mer än sängen sen :P
JÄVLIGT skönt, men fan ångrar mig totalt idag! Vi kunde ju
ha gått in gratis på Ett Ställe pga att Myran jobbar där. Jaja...
Ibland är man dum! Utvilad e man iaf.
Tack Elin gumman för igår! :)

Jag vill ut idag, men får se!
Joo nu blire utgång med Monika, fick jag nyss veta :D
Saknar den bruttan. Sjukligt länge sedan vi sågs. 
Troligtvis Ett Ställe :D

Tjoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback