٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶

2009-12-08 @ 13:39:44
I fredags träffade jag Robin och Robin :) Innan så blev
det idol och Circus Möller med Jenny, Elin och Ida :)
Blev inge krogen för mig. To late!
Upp klockan 9.30, med knappt någe sömn.
Sedan tågade jag hem till Sthlm igen. Jobb till 22.
Fick skjuts hem av Linda på jobbet, tog en snabbdusch
sen så brummade hon ned mig till centralen. Så jäkla gulligt,
för annars skulle jag inte ha hunnit till 23.11 pendeln.
Mötte upp Christian så drog vi till Tumba, till hans tomma
lägenhet. Ullis har ju nyss flyttat så. En pytteliten säng,
en dator och en tv är det enda han äger. Haha.
Vi drack gott, snacka massa, sjung singstar (jag klassade ut han,
hur det nu fan gick till!) och lyssnade på Rally Gunde och massa hårdrock :)
Sen upptäckte vi att klockan var 6. Christian var
kalasbakis och jag tlöt i ögat när vi vakna. Han skulle jobba så
vi drog in till stan igen. Kvällsjobb för mig med. Stressigt och sliten, jao! 
Dock värt efter en kul natt :)


Jobb igår. Sista jobbartimmen så smsar Alex att jag måste kämpa med
att kavla in 15 pers så att personalfesten skulle bli av på onsdag.
Fick bl.a. med cheferna Jens och Claes! Jiho! Lyckades? Jaa!! Ska bli skitkul!
Alex har hyrt en festvåning och det kommer att bli grymt :D
Med vårat gäng så har vi alltid lika kul!


Idag så vaknade jag av ett telefonsamtal... Trodde det var någon från
Arbetsförmedlingen, men det var en chef från ett café på Östermalm
som ringde och var intersserad av mig :) Riktigt äckligt läskig österdialekt,
men han var riktigt trevlig i alla fall! :P Jag har aldrig sökt något
jobb via platsbanken, men han såg mitt CV, och ville träffa mig först
av alla andra som hade sökt anställningen. Det var lite ballt. Vi ska
ses imorgon och snacka lite. Han sa att det är några timmar om dagen
5 dagar i veckan. Jag är cool och vill veta mer.
Idagens ska jag gå och irra runt på öster och leta efter fiket så att
jag vet vart jag ska gå imorgon. Måste dock dra till Söder först och
få en underskrift på ett papper.
Aja, men även om jag inte får jobbet så är jag glad ändå :)


Peace.

Kommentarer

Postat av: Elin

Jag håller tummar och tår för dig! :D

2009-12-08 @ 15:42:22
URL: http://eloin.bloggagratis.se

Postat av: Ido

Tack gumman! :D

2009-12-08 @ 22:14:15

Postat av: Jenny

Uppdatera! ;P

2009-12-16 @ 16:58:23
URL: http://jennylarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback