Pling

2009-12-17 @ 13:07:53
Ett, två, tre, på det fjärde ska det ske, på det femte gäller det,
på det sjätte smäller det! IMORGON! :P
Idag blir det kurering hela dagen. Ska bara gå 5 min till Odenplan,
till systemet, och 5 min tillbaka i snöstormen :P Jag vill träna!! Just nu
hjälper det inte eftersom att hostan kommer bli värre :/ Blää.
Har gått ner 3 kilo, så nu är jag pepp!
Något annat som är positivt är att det börjar lossna i bröstet, så det är
skönt och att jag hostar mycket mindre :) Happy face.
Dock ringde jag och sjukanmälde mig hos Sensus idag. Pallar inte gå på
gruppmötet. Fy mig, men men.
Ja, som sagt, imorgon smäller det :P Inflyttningsfest hos Elin vid
globen. Kommer bli riktigt nice!

Igår lirade läskiga EMD på jobbet, och på fredag kommer Carola
och skriker lite på scen. Kul att dom fixar dit lite artister lite
då och då! Dra hit Alice Cooper, Maiden när
dom är här i stan, vettja! ;P

Nä, nu ska jag sova lite till tror jag. Har dock sovit i 12 timmar redan :P
Så jäklans skönt ;)


Ha en skön dag folket!



Kommentarer

Postat av: heidi

krya på dig du med darlo! :) och ha så kuuul på inflyttningsfesten!! PUSS&KRAM

2009-12-18 @ 15:17:24

Postat av: Anonym

Hihi tack plutten! Puss på daj! :)

2009-12-19 @ 14:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback