:)

2009-11-12 @ 00:34:22
En sorgsen blick möter dina ögon, den ingen vill se.
Du vågar möta den med värme, med lugna andetag.
Med din hand mot min panna får pulsen att vagga...
Du nickar och säger: Vi förvandlas, Du är min.





Skönhetssömn i Köping. Kan inte bli bättre! Slippa all trafik
utanför fönstret, alla ambulanser, polisbilar, brandbilar som
tjuter dygnet runt... Jag har sovit gott, med andra ord :)
Bara ligga i stillhet, med skog utanför fönstret.
Dagen började lika fint som den slutade. Frukost, iväg till H&M
och kacklade i en timme, hämtade ut min efterlängtade väska
från skomakeriet, iväg till Micis och Wiggo. Sedan kom Micke
och kidsen och myste med oss. Eller ja, vi lekte och tjoade en
del :) Sedan mötte jag upp sköningen på "En till" och åt kebabsallad :)
Kändes som att det var evigheter sedan jag träffade Jenny :)
Nu är allt packat och klart för Malmö! Ska träffa lilla Loke för
första gången och det blir min första visit i brorsans och Fridas lghet :)
Spännande, spännande :)

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback