:)

2009-11-29 @ 20:18:15

En helt gudomlig helg, må jag säga!
Fredagen var underbart go! Under dagen var jag barnvakt åt
Wiggosen ett tag. Samtidigt städade jag Micis lägenhet innan
hon kom hem. Det var lite snällt faktiskt... :P Sedan lagade
vi mat och käkade med lite goa vänner och senare så kom Heidi,
Nadia och Gustav, Georgos och Jäppinen :) Riktigt nice :)
Sedan skakade vi loss på BS. Jag ville ju testa forna Hantis för
en gångs skull nu när det var folk där, men nej. Buhu!
Rackarns superkul var det iaf, så Jenny och jag kom hem vid 5...
Sov i några ynka timmar, riktigt bakis och trött, sen blev det till
att knäppa en cider på bussen som tog oss till Sthlm och Cindirella!
Jäävlar vad roligt vi hade Jenny! :D :D Buffé, vin, kosken och dans
i 5 timmar på raken! Massa roliga människor, och då menar jag roliga!
Haha! Morgan från Ullared, haha! oj oj oj, säger jag bara. Vilken reatard
och packad människa. "Ensam mamma söker-killen" och hans vänner var
riktigt goa, hahaha! Jättetrevliga! :D och massa andra killar och gubbar
som gjorde så att man vek sig dubbel, haha! Sedan han "Färjan kocken"
(Jenny, USBminnet är inte inkopplat till hjärnan längre...
Någonting heter han iaf!) var på en och han var riktigt packad. Haha! Det var kul :P
Uj uj uj, vilken fest! Den bästa kryssen någonsin, tack Jenny! :D
Vi slocknade kl 8,  då Lindes-grabbarna skulle äta frukost, hehe.
Vi ville ju också, men palla att inte sova någon timme? Upp klockan 11.
Eller "upp och upp". Kom knappt upp. Våra kroppar värkte, då menar jag VÄRKTE.
Kunde inte få upp locket på snusdosan. Rispåsar till max, jo.
Bara förnamnet... Jaja, men då har vi gjort bra ifrån oss denna helg, haha ;P
Sedan strosade jag hem till Vasastan medans Jenny, Marit och mammsi
bussade hem!

Tack Jenny och alla vänner för en supergo helg!! :D 



Kommentarer

Postat av: Heidi

buähähäää, jag var ju också med i fredags! :( hahaha ;)

tack för i helgen igen gumman! hade jättekul!

bra att ni hade kul på kryssningen ;D jag vill också! PUSS

2009-11-29 @ 22:10:59

Postat av: Anonym

Hahaha, sorry plutta mi, men NU har jag skrivit dit dig, haha! ;D Undebart att du med hade lika kuul! :D Jaa, klart du också ska åka på kryss! Jag är på om du åker någongång! ;) Eller så hojtar jag till om jag ska planera in en tripp på havet igen! :) Sker på fredag? ;D haha! ;D Kommer ev. hem till Köping i veckan och åker till Sthlm på lördag igen för att jobba, OM det sker ngt i Köping! Hojta till sen om du är sugen på att hitta på ngt igen :D Puss!

2009-11-29 @ 23:25:47

Postat av: Jenny

Tack själv för tusan! Helt underbart ju! :)

2009-11-30 @ 14:53:01
URL: http://jennylarsson.webblogg.se/

Postat av: Heidi

haha braaa ;D

du det vore askul med kryssning ju! det måste vi åka på sen! :D

jag vet inte riktigt vad som händer i helgen, hade tänkt vara lugn men man vet ju aldrig med det ;D vore trevlans att ses snart igen ju!

PUSS på bestaste!

2009-11-30 @ 23:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback