Ja, tråkigt, sa jag, meen..

2009-11-01 @ 23:43:25
Kom till Köping i onsdags kväll. Myspys med Micis och lill-killen ♥
 Fredagen bjöd på riktigt gott sällskap hos Micis. Mattias Carlsson,
Jenny, Vivvi, Katta. Lite singstar och häng, sen blev det utgång
på BS. Göttigött, fast njaaa... Om man räknar bort all jävla skit.. :/
 Lördagen, ja, den var lite, lite tuff. Stog och kalas-böla på kyrkogården
med mamma... JÄVLA SKIT! KOM TILL BAKA FÖR I HELVETE. Piss.
So my mood var en aning spräckt under dagen och kvällen.
Drog direkt vidare till Micis och bara var död. Skön trygghet...
Kvällen, ja, då for Jenny, Micis och jag till Tikkanen och Kim på inflyttningsfest.
Sedan bar det iväg till... Ja, vad kan man tänka sig? BS såklart.. :)
Kul-jul på dansgolvet :D Fick gratis kebab av Kebaben sen.
Sedan blev det lita jävla knas... :( Blä... :( 
Blev långprat med T iaf. Kändes skönt att bara snacka ut... Behövdes
till max. T.o.m mamma tyckte det var bra. Sjukligt förvånad, trodde hon
skulle bli knas-arg, men nej.
 Idag vaknade man pang-trött. Sov knappt en blund, men snart ska man sova ut!
Det blev fyllda paprikor till lunch och sedan häng hos kära grannarna. Äntligen
träffa Wiggo igen :) Vips, så blev det en långpromenad med mamma och Sollan.
Jätteskönt...
 Imorgon åker man hem. Elin ringde från jobbet och sa att jag skulle jobba 2 dagar
till denna vecka. INGEN har informerat. Tack vare att lilla hjärtat hade gått ned på
lagret och kollat hennes schema, så kollade hon mitt också. Jaha, hon skulle ha jobbat
igår utan att ha vetat om det. Bra Maxi, bravo. Man måste informera om sådana grejer ju!
Blir oxtokig. Så stort tack igen gumman! 

Nu ska jag kolla tågtider...

Natti,natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback