Nu var det ett tag sedan.

2009-11-09 @ 13:17:20
Veckan som var bjöd på mycket jobb, yees :) Sedan blev
det lill-lördag med några tjejer från jobbet. Först hos Emmy,
sen blev det White room. Slutade dock inte så bra!
Fredagen blev lugn. Filmtittande bara.
Lördagen bjöd på jobb och FEST med några får jobbet. KALAS-KUL!
Vi drog till "Ett ställe" och dansade och sjöng loss. Bästa kvällen
på länge! :)
Ja, jobb igår, och fars dag. Bröt ihop en aning många ggr på jobbet
och verkligen bad Magnus,chefen, om att jag verkligen inte klarar
av att jobba jul. Jag skulle inte klara av att vistas i butiken, benen
skulle inte hålla. Inte utan pappa. Troligtvis kommer jag få vara ledig iaf,
men det är inte 100%. Jag sjukanmäler mig i vilket fall isf. Jag bryr mig
inte om jultraditionerna, för dom är döda. Vi ska till Marit och hennes pappa
i Västerås med mormor och äta jullunch bara. Det bryr jag mig inte om, men
att just ALLT är förändrat. Julen som har betydit massa eftersom familjen, mormor
och farmor alltid har samlats. Det är bara så mys. Klapparna har jag skitit i
i några år, det är bara värmen och att bara krypa upp mot alla och kramas.
Jaja...

Idag blir det jobb, och imorgon KÖPING! Sen Malmööö på torsdag!


Grattis Johan, min bror! Idag är det din dag! Du är saknad...
Jag vill hem IDAG och lägga en bukett vid din grav :(

Jaja, adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback