Oh!

2009-11-27 @ 00:30:52
Vilken underbar dag! La la la la la la la la la la.
T-banan till Medis och gick på kartläggningsmöte
på Sensus. Riktigt givande bara det! Snart får jag
la tid till min jobbcoach, hoppas jag! Känns otroligt bra.
Få hjälp att nå mina mål inom en viss tid. Mina mål som
hade bleknat. Allt var svart förutom en dröm att flytta till Italien då.
Vi sa att jag ska ta mig i kragen och läsa italienska till en början.
Sedan drar jag om 10 år, tyckte han, men innan skulle jag även
hinna starta eget, om typ 5 år. Plugga upp betyg, gå ekonomiutbildning
osv. Jaja, just nu tror jag inte på det, men dom kan nog lätt vända mina
tankebanor :)
Mötet blev klart kl 10, så då pös jag direkt hem till Odenplan och hämtade
väskan. Vipps så satt jag på tåget hem till Köping! Helt kanon!
Mötte upp älskot Micis på stan och sedan hämtade vi Wiggo på dagis :D
Superglad och sprallig blev han av att se mig som vanligt, precis som
jag blir, helt överenergisk :D Vi drog sedan till Biggan och handlade inför
morgondagens middag, och efter det blev man bjuden på latte av Micke :) 
Micis, Wiggo, jag, Micke och hans barn satt och myste på cafeet :) Vi alla drog
vidare hem till Micis och fortsatte att gosa :) Vipps så ringde mamma
och frågade om vi skulle käka kebabsallad. Ohyes! Mamma-mys :)
Tillbaka till Micis, men då var vi själva. Wiggo ville inte sova... Suck...
Han kom och tjoade med oss ist. När jag skulle kila så toktjurade han och bara
kröp till dörren och kramade mig, men jag lyfte tillbaka han till Micis i soffan,
men samma visa om och om igen... Så gulligt!! :D iiih! Sedan lugnade han sig
i Micis famn o jag sprang ut genom dörren. Då hoppar han ned från soffan,
kryper i racefart och toktjurar vid dörren så att det ekade i hela trappen när
jag gick ned i trapphuset. Så töööt! Skulle bara kunna snacka om han i evigheter, haha :D
Lilla babyboy. Det är den enda killen man kan vara förälskad i ;D

Imorgon är det en underbart efterlängtad helg! Wiiie :D
Vänner, mat, dryck och partaj! :D
Seeen kryssniiing :D


Ha en riktigt god helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback