ohyeah

2009-11-18 @ 23:50:58

Igår blev det 2 h underbar promenad. Idag tog jag samma veva fast
raskare på 1½ timma. Så skönt! Älskar att bara gå och gå. Bara
slappna av med bra hårdrock i öronen och surra med underbara
vänner i mobilen. Inte så bra dock med tanke på att jag är sjuk.
Så jävla förkyld med rinnande snor och hosta. Visst nu är det bättre,
nu på kvällen. Imorgon är jag nog bättre :) Lätt.
Imorgon blir det jobb. Sätta upp etiketter. Rooooooligt, men men det ger money!
På fredag ska jag till Sensus på möte. Nästa vecka tror jag att jag skulle träffa
min jobbcoach för första gången. Känns skönt att få någon som kickar en i röven!
Måste ha JOOOOOOOOOOBB. All sucks right now.

Som sagt, upp och jobba imorgon, så nu blir det bingen. Börjar kl 07, soo.



Peace och puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback