tjollivipp.

2009-11-19 @ 22:51:24
På tal om svin. Mamma tjatar att jag ska vaccinera mig.
Vågar man? Som undebara Soile sa när jag var in sist på H&M:
"tar jag eller du sprutan... Hum... Vi ska nog inte göra det.
Hur OFTA har vi tur?!?! Allting KAN hända oss. Äsch, lägg ner människa."
Haha! :D Hon har ju någon, eller många, poäng i det! Haha.

Dagen på jobbet var kaos, i alla fall i mitt hövve!
Började klockan 7, fick en stor tjock bunt med etiketter som
skulle bytas ut på kollo. oooh, jävla yr höna, kan jag bara säga!
Vette fan vad hälften av alla varor var ens! Mutter och mutter,
men jag kämpade som ett svin SAMTIDIGT när varje människa
kom fram och frågade om massa konstiga livsmedel som jag inte
hade hört talas om. Fråga hellre vart krossade tomaterna och
pastan står! Sprang runt och frågade vännerna om massa och
Rosis o Micke hjälpte till att förklara vad typ varje produkt var. Det var
gulligt och GULD värt! :)
Jag och Rosis åt frulle vid 9, sen hann jag inte äta mer under dagen
för att jag ville bli klar, meen det är ju ett evighetsprojekt!
Jag fick jobba hur länge jag ville, så jag gick innan 18.30.
Hade ju matlådan i lunchrummet, så åt upp mina köttbullar och
smaska russin som fanns där i mini-askar innan jag drog hem, annars
skulle inte mina ben bära mig, eller joodå, men grinig skulle jag nog vara
att jag aldrig skulle komma hem! (som fan) Men jag traska hem med cykeln
brevid mig och telefonen i örat som vanligt.
Nu är jag TRÖTT.
Imorgon blire möte klockan 09 på Sensus...

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback