Hej och hå!

2009-10-26 @ 12:18:45
Idag börjar mitt nya äckliga schema gälla.
Fjuttiga 15.45 - 20.00. Sedan är jag ledig en HEL vecka.
Så här kommer det lixom vara varannan vecka nu.
Jobbar ojämna helger, fast 2 timmar mindre om dagen.
Imorgon blire jobbsök. Jag skiter på mig, är så nervo!

I fredags steg man upp klockan 04.00, och började jobbet klockan
06-11. Hem och sov i några timmar, sen på kvällen tänkte jag dra
till Tumba till Christian och innebandylaget och festa, men jag ville
in till stan sen och pallade inte krångla, så jag mötte upp Elin på stationen
och vi for hem till henne och hängde.
Vi stod på listan på The Bridge, så vi pallrade oss dit och våran 2a
Elin jobbade ju där då. :) Det SÖG tå. Detta var 2a gången jag drog
dig, men oooh aldrig mer! Nu gick jag för att det var gratis lixom (pank
som man e) och för gott sällskap!
Det roliga med kvällen var innan Bridge och efter. Sammanfattar allt :P


I lördags, ja, då var man bakis. Jobb 15 - 21. (saknar mitt gammla schemaaa)
Bättrade på sminket snabbt på jobbet och sen kut-cyklade jag hem,¨
raggardusch, letade kläder, hål i flera strumpbyxor, panik, kosken,
smink igen, hår, på med parre sen kuta iväg till centalen. Telefonen
ringer och smsen rullar in konstant, ringer Sara, blir guidad till rätt
tunnelbanelinje. Hur fan ska man veta vilken som är rätt? Fattar ingenting av
blå, grön och röd linje och sen ska man veta slutstationen så att man åker åt
rätt håll lixom?! Pissigt. Men men, jag lär mig när jag lär mig (någon gång?) :P
Kom till ja, vart det nu var, med sara i andra änden i telefon, och TILLSLUT
kommer jag fram, typ 10.15. JÄÄÄVLIGT snabbt för att vara IDA SKOTT!?!
Jenny, känn på den du, jag KAN vara snabb ;D
Det var typ 20 pers i Saras 20kvm 1a. Skitmysigt med Ica Maxi-fölk!
Klas, en av cheferna, satt och plinka guitarr och sjöng. Han är Underbart BRA!
Ja, man hinka i sig snabbt bland alla fullisar :P Sen tog Magnus (min chef),
Håkan (en annan chef), Elina, Carro och jag en taxi till det kära utestället "Ett ställe"
och dansade gärnet! Fulla och gulliga var bara förnamnet...
Sen hur man kom hem det fattar jag inte att jag ens hittade hem? Jävlar, bara
för att man hinkade i sig så jävla fort på förfesten, sen bjussa snälla Magnus på öl
på krogen. Oj oj OJ. Jag vaknade upp i min säng iaf och inte sittandes på på T-banan
på morgonen. Sen var det jobb igår kl 15-21 igen. Kul var det iaf, fast man var ringelrostig!

Hoppas ni hade en lika go helg! :D

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback