Drag

2009-10-21 @ 12:24:25
Javars, helgen blev super! :D Kom hem på fredagen, vin och mys
med Micis och Elhg. Sedan blev det film med John.
Vaknade upp, direkt till Västerås med mamma och Sollan.
Riktigt mycket mys där med :) Hem, in i duschen och vidare till
Malin med Jenny! Party! Kom lite gött fölk, sen bar det iväg till krogen såklart.
Supernice :) Sen det klassiska draget, vidare med Jenny till kebaben och babbla
med kebabnissarna. Vi satt där till 3.30, sen blev det en hemgång med massa
garv och snygga moves! Hahaha!!
Söndagen bjöd på en dag med Jenny och Öberg. Raggarbil och donken :P
Åkte till Malmön och jag ville doppa mig, men ja, mes som man blev.
Jag ville ju krossa min badkruke-roll :P Meeen men. I vinter kanske ;D
Eller om några år...
I måndags rullade jag hem till Stockholm halv 12. Jobb och tråkigt besked.
FUCKAT!!!!!!!! Piss-tider :( Slipar på CVn nu... 
Hem igår igen, men först var jag tvungen att hämta ut mobilen på Söder.
Tog hojen, sen fort hem och hämtade packningen, och drog till Köping igen!
Micis och Wiggosen hämtade upp mig, sedan fick vi ett ryck att göra tacos.
Biggan, surra med olika folk och sen fixade jag käket. Micis, Elhg och jag
myste i fulla muggar igen :)
Idag ska jag till Arbetsförmedlingen, H&M sen drar jag ner till mamma.
Skriva ett till CV sen.... Fuck.


Aja, fullt upp!

Peace och puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback