.

2009-10-05 @ 00:41:13
Jag har bara mig själv att skylla.

Det fattas en pusselbit av hjärtat har jag insett. En dektektiv behövs, tack!

Kom till Köping i tisdags. Fick reda på att jag får bo kvar i min lya
enda tills nästa årskifte! Lyckans ost.
Umgåts med de käraste under veckan. 
Fredagen bjöd på kuligheter med bl.a Jenny och Öberg. :) Kul på BS med alla goa folk! :)
Igår, lördag, började Micis och jag dagen med att ladda upp med mat på Xuan.
Ooh så gött! Under kvällen blev det liv hos mamma, som var i Malmö,
då jag, Micis och Heidi dansade loss och snacka en massa! Skittrevligt :)
Sedan drog Heidi och jag bara till BS och mötte upp Jenny och dansade
häcken av oss, jaao. Kul-jul :D Massa folk. Kände sig som en packad torsk där
om jag inte minns fel :P Jenny och jag är trogna "kebaben-fans" efter stängning,
så det blev kebabsallad som vanligt och konstiga konversationer med folk.. :P
Sedan blev det efterfest hos Mattson.
Idagens så blev det skräckfilm när man vaknade, mat med Micis igen och sedan
blev det kvällsmat IGEN med Micis och Jenny på donken. Jag och Micis är inte alltid
fullt så normala när vi umgås ibland, okej? ;P Syskonkärlek eller något..
Man kan kalla det vad man vill ;D
Men men, skönt att vara med dom bästa fruntimmrena på en och samma gång ;)

Imorgon fm åker jag tillbaka för att worka hemma i Sthlm.

Peace people.
Kram

 Bjuder på denna ;D Haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback