.

2009-10-07 @ 15:13:53
Haja, min jeekla sega vän Christian förvånade mig inte igår... :P
Blev en promenad själv med massa mobilprat och lika mycket surrande
med alla goa folk på jobbet som jag hälsade på.
Började skissa på mitt stora block vid 2 inatt. Satt och kollade igenom
allt jag ritade för ganska många år sedan då jag tyckte att jag inte
kunde rita och att allt var fult. Hur kunde jag tycka det?! :P
Målade alltid en massa brudar med stort hår och kvinnliga drag, precis
som jag ville att de skulle se ut. Måste säga att dom är jävligt snygga
och jag skulle kunna tänka mig att bli tillsammans med dom, haha ;D
Det sjuka var när jag jag mådde bra igen så kunde jag INTE rita. Helt konstigt.
Skissade lite igår ur Kicks-tidningen. Roligt faktiskt. Kanske inte kommer att
börja skissa igen, men jag kommer vara öppen för det :)
Jag vaknade halv 1 idag, så jag har hunnit träna lite och nu ska jag promenera
till Söder för att lämna in min flippade mobil. Är så arg på den!
Sen ska jag möta upp min kära vän Tim på Dice, hans lyxiga dataspelsjobb :P
Det blir massa snack och skratt över en fika i gamla stan :)
Jaha, imorgon är man.. Ja, vad tror ni?! LEDIG kanske??
Har skrivit iaf ett CV spec för MQ som jag måste printa ut någonstans.
Nu kör vi!


Peace people


♥ Våran lilla Loke Skott ♥



Hihi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback