.

2009-09-07 @ 23:25:48
Javars. Denna helg var grym! (som nästan jämt)
I fredags kom Malin och Jenny in till Sthlm :) Vi strosa
runt på stan och babbla. Sen åkte Öberg hem, så Jenny
och jag pös hem och snygga till oss. Carro och Lollo kom
förbi och föra lite, sen sjung vi i taxin på väg till söder!
Tog oss till "Ett ställe" och hade det TOKKUL! :D My new place!
Elin och Svante kom förbi och dansade loss med oss! Jättekul! :)
Fick ragg av en snygg brud :P Händer jämt här i Sthlm :P Ganska kul
faktiskt, haha! :P Galet underbar kväll! Släckte vid 5 som vanligt.
Fick en impulsryck och följde med Jenny hem till Köping för att festa
och träffa mammsen :P Jag som har sagt och tänkt vaarje dag att
jag INTE ska hem till Köping denna helg, men jag var inte allt för
sugen på utgång på Stureplan.. :P Ville träffa mammsen och Micis
också! Wiggo med, men kollade bara på älsklingen när han sov :(
Lilla bäbben!
Levde lyxliv hos mamma! Så mys! Mat i kylen och varm underbart
god mat på bordet! :P SKOGSPROMENAD med henne var UNDERBART!
Inga bilar, bara tystnad! Eller ja, jag kan ju inte vara tyst, men ändå! ;)
Åkte hem idag kl 11.30, hem för att jobba. Riktig semester denna helg!

Snart blir man faster också :D Erik och Frida är lugna.
Barnet var beräknat att komma imorgon den 8e, men det ser inte ut
som det i nuläget. Snart sker det i alla fall!!!!! Sitter på nålar, nervös,
tårar av lycka och rus!!! :D iiih! Åker ner till Malmö snart då :D
 
Jobbade ju idag till 21, så åkte direkt efter till Christian på jobbet, SJ,
och flummade. Alltid kul,haha :P

Nä, nu ska jag sova! Ledig imorgon :) Imorgon kväll blir det Mary Kay-kväll
hos Elin och Elin! :) Blir nog riktigt trevligt och intressant :)



Natti-natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback