:)

2010-02-07 @ 23:52:35
Fin-fin helg i Malmö, jao! Oförglömlig :)
Mamma och jag kom från Eriks sida på Lokes namnfest
och heeela Fridas familj och deras familjer. Mycket fölk
och fullt ös :) Blev knäpptyst och tomt när dom drog hem
idag... :P Erik, Frida, mamma och jag var helt slut :P Haha.
Många barn/bebisar med jäkla krut i. Så roliga, haha!
Jag kom i torsdags med flyg, och mamma kom till slut fram
med tåget på fredag em. Innan hon kom så fixade vi massa
inför festen och åkte iväg och köpte bord och stolar. Skitsnyggt!
Ovant att gå upp 07.30 ist för att slå upp ögonen vid 13-tiden :P
Hemskt, med andra ord, haha.
På lördagen var det Lokes dag! Dom hade lånat hyresföreningens
lokal, så vi hade namnfesten där. Innan gick jag ut på en lång promenad
med Loke innan alla kom. När allt satte igång lirade Erik guitarr och Frida sjöng.
Så vackert! Tårarna forsade, kan jag säga... :) Hälften av tårarna
gick till pappa som inte kunde vara med. Fast vi vet att han var med
ändå... ♥
Vi fikade, sjung och babbla innan vi gick upp i lägenheten och fortsatte festen.
Mat, vin och stoj!
Javars, de flesta åkte iväg till Hilton hotell och sov, så vi åkte dit imorse och
samlades och åt frukost tillsammans. 4 pers - 700 spänn :P Riktigt underbart
GOD frukost! ooh! Sedan drog alla hem, så mamma, jag och la familia myste
hemma innan mamma drog till tåget. Sedan följde brorsan med på en promenad
när jag skulle till flygbussen. Plötsligt satt jag på flyget hem. ÄLSKAR att flyga.
Ruset i magen vid starten! Sitter jämt tårögd för att jag älskar känslan så mycket,haha!
Jag är störd, det är ingen nyhet :D
Japp, och vipps så var jag hemma i lägenheten här i Sthlm. Ska jobba imöööra.
Samanlagt 4 dagar kvar innan jag slutar. :)
Den 17e fyller Jennyyyyyyyyyyyyy och den 20e drar jag, mamma och hennes
tvillingbrorsor hem lasset till Köping!


Tjingeling på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback