Ingenting, nada, finito!

2010-02-10 @ 14:36:43
ARG.
Tog med mina CVn hit till Köping igår. JAG TOG FEL!
Dom med kuverten UTAN betyg. Hur lyckad får man bli?!
Äntligen när jag kom ihåg någonting! Skulle ju börja söka
lite nu när jag var hemma denna vecka. Mamma sa med en
suckande, övervinnande röst över telefon: "Jaha, att det Alltid är något.
Du skjuter upp allt! Att du inte klarar något. Du har haft tid på dig att fixa
ditt CV i 1 år." FYFAN vad ARG jag blev! Jag fixade mitt CV iaf för knappt 1
år sedan! Nu var det bara att jag hade glömt betygen i Sthlm!
Är fortfarande rykande rasande!
Äntligen kom jag ihåg något utan (!) minneslapp, så jag blev ju förstås 
riktigt glad! Sedan blir jag ännu mer nedklankad! JÄVLA skit att jag
blev ätstörd i 7 år så att minnet försvann!! Jag blir så ARGGG! Jag hade
ett grymt minne förr så att ingen förstod hur jag var skapad fan!
GAAAAAAH!
Ja, jag är bitter!

Något som jag är riktigt chockad och riktigt glad över är att Maria J och Carro G
har en bulle i ugn! Att jag snart ska träffa Maria. Att fotbollen börjar snart i vår
så att man Äntligen får en fritid. Att jag snart flyttar hem (men jag vill ha eget nu/snart!)
Pepp,pepp, bli glad, bli glad! woooop. Nä, nu måste jag lyssna på hårdrock.


HEJDÅ.

Kommentarer

Postat av: Heidi

Ääh, alla kan vi vara lite glömska..

Du är så BRA ändå! :*

och jaa, fotbollen ska bli helt sjukt kul! :D

PUSS

2010-02-10 @ 20:44:05

Postat av: Ido

Puss på dig!!

2010-02-10 @ 23:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback