Dagens låt. Bon Jovi - Bed of roses.

2010-01-31 @ 23:32:47
Sorry people, jag har varit seg här :P
Det har hänt mycket på senaste, som vanligt då :P
Bl.a impulstrippen till Sälen var oslagbar ;D Körde i diket,
drack vin, babblade, skrattade, NJÖT, after ski! Underbar helg!
Träffat Veronica som kom till Köping och drack vin o sov över.
Hade inte setts sedan i våras, i Paris. Varit barnvakt åt busfröt
några dagar, osv :D I fredags blev det utflyttningsfest hos Aron.
Jääklar vad roligt och vilka härlig människor! :D
Igår var jag mör, och då menar jag mör. Dålig sömn i några veckor
och sedan blev det 1½ h sömn i lördags morse. Det var lite tungt
att jobba under kvällen, kan jag säga. För en gångs skull tvingade
jag mig inte iväg till Alex på coctailparty/tjejfest, vilket jag tänkte,
bara för att jag inte ville vara själv hemma i lägenheten. Kroppen och
min sabbade fot skrek, så jag kom hem och somnade ganska tidigt.
Klockan 02 ringde T, så jag ligger och tokskrattar o surrar i över 
en timme :D :P
Vaknar äntligen en aning utsövd.
Snart blir det namnfest för lilla Loke i Malmö :) Vette sjutton när jag åker?
Onsdag, torsdag eller fredag? Haha. Flyger från Bromma iaf :)
Aja.


Hoppas ni har haft det bra på senaste tiden, vänner! :)


Peace.

Kommentarer

Postat av: Nina

apropå din rubrik, så bor jon bon jovi bara 10 min härifrån ;) de du !;) ta hand om dej!

2010-02-09 @ 20:46:11
URL: http://marieantoinetteandersson.blogg.se/

Postat av: Ida

Va, oj! Ballt :D

2010-02-10 @ 14:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback