:)

2010-01-04 @ 00:03:55
Nyår blev riktigt kul! :) Jag och Micis jag gjorde en fin middag
som bestod av tacorullar i ugn :P Marinerade vitlöksklyftor,
vitlökssås, vitlöksoliver och lite mer mojs med vitlök ;P 
Sedan rullade det in lite folk. Jag vägrade att gå till BS, men men,
det blev firande där vid tolvslaget. Faktiskt oförglömligt ;)
Sov sedan hos Micis... :)
Under fredagen blev det film med Pontus :)
Aja, underbart skön helg rakt igenom helt enkelt! :)
Träffat Heidi-gullot å! :D
Ajaj, jag är så hungrig nu, ändå har jag tappat matlusten?
Igår blev det pyttipanna och ägg till lunch, sendan var jag så
jäklans hungrig idag på em., så jag gick och köpte mig en
varm macka på 7eleven innan jag började jobba... Smakade
bara papper av brödet. Smarrigt! Den mackan som är så god efter krogen?
:P Aldrig mer den mackan nykter.
Imorgon kommer mor till storstan för 2a gången :)
Ska bli kanonmys :) Jobbar dock imorgon kväll, men på tisdag
så blir det restaurang :) Sedan drar vi hem till Köping igen! :D
Längtar.
Måste ringa och prata med Arthur om lägenheten... Jag flyttar nog
hem till byn i alla fall...
Jag tänker sjukanmäla mig på torsdag till Sensus. Jag vill sluta där
på en gång! Vad har man fått för bra stöd och tips? Precis...
Tänker inte höra min jobbcoach korkade ord. Vill inte se den människan igen.
Han är till och med otrevlig mot sina medarbetare, och han är tydligen ny där,
så jag undrar hur länge karln får vara kvar där.
Jag acceterar i princip var och varannan människa, men inte han tyvärr...
Jag förstår varför jobbcoacher har fått så mycket skit i media.
Okej, ja, jag är upprörd som ni märker :P


Aja, nu väntar sängen.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback