We will see.

2010-01-19 @ 23:40:21
Okej, okej, okej, NU uppdaterar jag, haha.
Fullt upp på sistonde och tagit några beslut ;)
Haft lägenhetsvisning för Elina. Flyttar hem den 
20e februari och imorgon ska jag ringa och säga
upp mig från jobbet. Tänkte jobba min sista dag
den 15e februari. Orkart inte pendla och slagga
över hos jobbarkompisar även fast många har erbjudit
sig frivilligt. Jätte-jättegulligt, men i längden? Orka?...
Tänkte börja med att söka jobb här i Kopenga innan Västerås!
Tar vad som helst. Böja städa hos gamlingar skulle faktiskt funka
fint det med :) Tar vad som bjuds!

I fredags blev det fest med Eli, Nadja och några till :) Vi skulle mest
bara chilla, men sedan blev det krogen i en svartvit-randig bomullsklänning.
Yeah, sexy, haha. Vad fan, detta är ju bara Köping ;)
Sedan luffade jag till Stockholm för att jobba, och därefter 
kom Pillan och Elin hem till mig och drack vin och surrade :)
Riktigt mys! :D
Där efter blev det söndagsjobb till 21 igen, fast jobbade dock över.
Kände mig down, så jag mötte upp Christian på SJ och tog pendeln
med han hem till Tumba efter kl 23. Kollade på Troja och sov som stockar!
På något sätt blev det måndag igen. Vi gick och handlade ett tag, sedan
jöööbb igen, jaao. Faktiskt ganska kul att tillbringa tiden där då. (Nu är
jag faktiskt inte ironisk) :P
Luppi-lupp, massa mardrömmar om olika beslut i livet. Det var alltså imorse
jag tog det stora beslutet att sluta jobbet.
Men, men, nu är jag hemma i Köping igen! Vad vet vad som sker denna vecka? ;)
Ingen vet! ;)


Peace



Dötid kallas detta!

Vad heter du? - Skott
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? -  Amanda, Mathilda.
Vilket stjärntecken är du? - Wolf
Bott utomlands? - Nipp
Flyttat antal gånger? - Two
Vart skulle du vilja bo? - Italien, Grekland.
Vilken klass går du i? - Nollan
Vad använder du just nu för jacka? - Italiensk kappa som får mig att rappa.

Vad använder du just nu för skor
? Mormorkängor
Favoritfärg på kläder? - Black och rosa.
Favoritmaterial på kläder? - Ull, kashmir

Favoritaffär?
- MQ, udda boutiquer

För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden?
- Har slutat
 med mitt beroende ;) Kör med gamla/oanvända trasor!
Favoritmärke? - Spelar det någon roll längre?

Vilken färg på tapeterna? - Vita, men snart brun/guld zebra
 i mitt gamla rum i Köping :)
Favoritmöbel i rummet och varför? - Sängen ;) Därför.
Vad vill du ändra där inne? - I mitt nuvarande hem - inget.
Vad har du där inne av följande:
a) Tv? - Jå
b) video/dvd? - Yes
c) Dator? - Facebook.
d) Stereo? - m
e) Telefon? - Blinka lilla stjärna...
Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? - Hus,hus,bilar,bilar.

Vad gör du oftast i ditt rum?
- Allt och inget

Vad har du i din:

Jackficka just nu? Allt som jag få i.
Vad är du beroende av? - Snus
Vad tror du på? - Mig
Vad köpte du senast? - Snus

Vad åt du senast?
- Tacosås
Vem ringde du senast? - Michaäla.

Roligast förra veckan?
- USBminnet är inte ikopplat i min hjärna.
Favoritläsk: - Moahaha.
Favoritskådespelare: - Deppen
Nödvändig kändis: Ingen. Överskattat folk.
Vad vill du ha för hårfärg? Alla på en och samma gång. Undrar hur det blir?
Vem ska du gifta dig med? - Mig själv
Idrottar du? - Vill

Vad har du på dig?
- Morgonrock är som hårdrock.
Har du växt något det här året? - På längden eller bredden är ju frågan?
Vilka år har varit dina bästa? - Tut
Vad ser du fram emot? - Det ni!
Vad ligger på ditt datorbord just nu? - En neddankad bäver vid namn Ida Skott.





Kommentarer

Postat av: MONIKA

NEEEJ D FÅR INTE FLYTTA TILL KÖÖPING :*(

2010-01-20 @ 00:46:18

Postat av: Ida

Baby! ♥

2010-01-20 @ 01:23:05

Postat av: Louise

Haha thank you.

Du jag tror jag såg dig igår dra på en stor resväska haha?

2010-01-20 @ 10:48:09
URL: http://splashi.blogg.se/

Postat av: Anonym

Hahaha, ja, det var nog jag, ja! ;P Oh jävlar vad arg jag var på packningen! Fläskigt tungt att dra den i snön. Släpar ju med saker hem inför flytten, haha.

2010-01-20 @ 13:38:18

Postat av: Anonym

Plus att jag halkade med skorna för varje steg jag tog. Kämpigt värre :P

2010-01-20 @ 13:39:31

Postat av: Elin

IDAAA! Vad är det jag läser! :'(

2010-01-20 @ 22:58:35
URL: http://eloin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback